Födelsedagsbarn och flytt.

Grattis!! Idag fyller Sofia 20 år. Jag kan tyvärr inte vara med och fira henna idag
- sitter hemma och läser och mina föräldrar kommer hit på besök, men vi får ses imorgon istället. Som tur är slipper hon vara ensam då hennes pojkvän kommer hit.
Imorgon blir en lång dag - börjar klockan 8.00 och ska vara i skolan ända fram till 15.20. Anledningen till mina föräldrars besök (förutom att träffa mig) är att jag får tillgång till min lägenhet fr.o.m. imorgon och de ska hjälpa mig med flytten.
Eftersom de är så snälla ska de hjälpa mig hela förmiddagen, så jag kan komma hem klockan halv fyra och se resultatet.
Haha nej men skämt åsido - det ska bli riktigt kul.
Äntligen har jag ett "eget ställe" att bo på där jag får ta hand om mig själv!
Nu blir det pluggkvällar, middagar, kompisar som sover över och en och en annan mindre tillställning.

Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0